SITUATIONEN:
Ny sponsorshipstrategi fra den nye bestyrelse, betyder lukning af business development afdelingen og dermed har jeg brug for en ny arbejdesgiver. Min Linkedin-profil fortæller meget om mig, men mød mig ansigt til ansigt og få alt at vide.
(DEL VENLIGTS MED RELEVANTE VIRKSOMHEDER I DIT NETVÆRK)
HVAD “TÆNDER” MIG?
Jeg elsker kontakten og relationen til mennesker. Det gælder både kunder, kolleger, partnere, og personer i både on- og offline netværk. Jeg er serviceminded, har en bred forretningsforståelse og er nytænkende og idé-genererende i min opgaveløsning.
Jeg interesserer mig for intern og ekstern kommunikation og formidling, samt relationship og corporate reputation, samt corporate identity.
Jeg kan godt lide at stå foran en forsamling – f.eks. i foredragssammenhænge, ligesom jeg er en fuldblods netværker – både online og offline.
Min erfaring spænder over salg, markedsføring, kommunikation og formidling, samt forretnings- & konceptudvikling m.m.
HVORDAN KAN JEG BRUGES?
——————————————————————————–
1: PROJEKTOPGAVER:
Har du en opgave som skal løses inden for et givent tidsrum kan jeg løse den uden at du behøver at etablere et egentligt ansættelsesforhold.
Det kan være mange ting inden for mine kompetenceområder – f.eks. messeaktivitet, kundeevents, medarbejderevent, teamtræning, kommunikationsopgaver (internt/eksternt) netværksaktiviteter, samt etablering af advisory boards. Er dit behov ikke nævnt her, så kontakt mig og hør om jeg kan hjælpe alligevel.
2: COMPETENCE SHARING:
Perfect model til små og mellemstore virksomheder. Del udgifterne til stærke kompetencer med to eller tre andre virksomheder i same størrelse. Få tilført kompetencer og erfaring, som den enkelte virksomhed ikke har fuld tids opgaver til eller for den sags resourser til.
Opgaverne gennem et år definers og aftales med hver enkelt virksomhed. Hver virksomhed faktureres et fast månedligt beløb.
(Eks.: 4 virksomheder = 4 lige store fakturaer)
Opgaveeksempler:
▪ Kommunikation og formidling (intern og ekstern)
▪ Markedsføring og PR
▪ Event & Messeaktivitet
▪ Professional Business reputation:
Udvikling af strategi samt implementering
▪ Employer Branding:
Udvikling af strategi samt implementering
▪ Business Development
▪ Kunderelations-forbedring
3: KOMMUNIKATION & FORMIDLING:
Opgaveløsning internt i virksomheden på tværs af afdelinger og organisationen.
Opgaveløsning omkring ekstern kommunikation i bred forstand, samt strategisk synliggørelse af virksomheden som arbejdsplads, som leverandør og partner.
Styring af netværksaktiviteter, samt medvirken til at sætte virksomheden som ”Top-Off-Mind” inden for det marked virksomheden agerer i.
Desuden arbejde med udarbejdelse af en strategi og implementering af kunderealtionsaktiviteter, aktiviteter til fastholdelse af kunder og markedsposition, sikring af ny viden, samt medvirke til udvikling af markeder og produkter, samt nye salgskanaler/metoder.
LAD OS SAMMEN DEFINERE HVORDAN DU KAN FÅ STØRST UDBYTTE AF MINE KOMPETENCER I DIN VIRSOMHED TIL ET “ANSIGT-TIL-ANSIGT” MØDE SNART.
Tlf. +45 2872 4685 – Mail: torbenallan@gmail.com
Nedenstående er på engelsk, da jeg har en del internationale i mit netværk.
WHAT DO YOU GET?
Business development, customer focus, new ideas, commitment, ability to independently solve many different tasks, improvement of corporate communications and professional reputation + a well-developed sense of humor and positive thinking
Full blooded network person – online and offline – Do things Better by Networking
ME – THE VERY SHORT VERSION
Innovator & sales-oriented communication individual with a focus on creating value and dividends. Well developed business understanding, innovative, relationship-building person with a great interest in creating business through networking. A multi-faceted individual who can be a great advantage for any business.
WHAT I STILL NEED TO TRY
Being headhunted, a trip behind the wheel of an Audi A8, and a personal chat with Tom Kristensen over lunch.
KEYWORDS
Huge drive, idea generator, dedicated, humorous, high morals and ethics.
MY DREAM JOB COULD BE THIS, BUT IT MIGHT BE SOMETHING ELSE. Could be a new position in a large company where the main task will be to create a corporate identity, and work to get all employees to understand why the focus should be on corporate reputation. I see the task cutting across the organization, working closely with senior management, communications, human resources, marketing and sales. The job can be spiced up with idea development, business development, communications and event tasks, as well as product development.
ALLWAYS ON MY MIND:
RELATIONSHIP / CORPORATE REPUTATION:
One of the most important traits in a relationship economy is the reputation. However, many organizations work blindfolded. The reputation opens doors to new endeavors. That specific reputation is an important part of the decision on “who wins the deal”.
CORPORATE IDENTITY
A corporate identity is the overall image of a corporation or firm or business in the minds of diverse publics, such as customers and investors and employees.